събота, 10 януари 2009 г.

2bе повери маркетинга си на Марина Георгиева

Банкер - 43 стр.
2bе повери маркетинга си на Марина Георгиева



Мениджмънтът на веригата магазини за мобилни технологии и услуги 2bе, която в последните месеци се свързва основно с образа на популярния рекламен герой Рибока, реши, че успешното развитие на компанията няма как да се реализира без маркетингов директор. Затова назначи на този отговорен пост Марина Георгиева.
Тя е има магистърска степен от Университета за национално и световно стопанство. Преди да се присъедини към ръководния екип на 2bе, Георгиева ръководеше дирекция „Маркетинг" в телекомуникационната компания „Транс Телеком". Работила е като маркетинг-мениджър в отдел „Мобилни Телекомуникации" на „К енд К Електроникс", която е официален вносител на „Самсунг" (Samsung) за България. Професионалният й път минава и през „Германос Телеком България", където отново се занимава с маркетинг.
Марина Георгиева споделя, че основна цел на маркетинг стратегията ще бъдат иновациите. Нейният екип има намерение да засили рекламата в ИНТЕРНЕТ и присъствието на компанията в блоговете. Една от първите му инициативи е въвеждането на „ударни" отстъпки за електронен магазин.
„Маркетинг отделът на компанията расте и аз работя така, както искам екипът ми да работи", бе коментарът на Георгиева във връзка с новооткритите работни места във веригата магазини.

Няма коментари: