понеделник, 5 януари 2009 г.

ЕС харчи повече от "Кока-Кола" за реклама

Новинар - 9 стр.
ЕС харчи повече от "Кока-Кола" за реклама



Европейският съюз е похарчил 2,4 милиарда евро за една година за реклама, писа македонският вестник „Вечер", като цитира изследване на британската неправителствена организация „Отворена Европа". Това са повече пари дори от годишния бюджет за реклама на компанията „Кока-Кола". Най-скъпите продукти от пиар кампании на ЕС са брошурите и филмите. 100 милиона евро са изхарчени за популяризиране на европейската култура само сред децата, а милиард евро са отпуснати за апелите за европейска интеграция. Евросъюзът не пести средства и за научни организации и лобисти, работещи за ЕС. Вместо да пилеят пари за безсмислен пиар, лидерите на ЕС трябва да обмислят какво не е наред в концепцията на съюза, чиято популярност драстично намалява, коментират от „Отворена Европа".

Няма коментари: