понеделник, 5 януари 2009 г.

Интернет би телевизията, а вече и секса

Седмичен Труд - 20 стр.
Интернет би телевизията, а вече и секса



По-голямата част от пълнолетните граждани на САЩ смятат достъпа до интернет за съществено важен елемент от живота си, а някои предпочитат да са в мрежата, вместо да гледат телевизия или да правят секс. Това показва проведено през ноември в САЩ онлайн проучване на маркетинговата фирма "Харис Интерактив", озаглавено "Зависимостта от интернет в съвременната икономика ". Анкетата е направена по поръчка на корпорацията Intel и обхваща 2119 американци над 18 г. Тя разкрива, че 65% от навършилите пълнолетие не могат да живеят без достъп до интернет, а по-голям дял - 71 % - отговарят, че за тях е значимо или дори много значимо да имат устройства, чрез които да влизат в мрежата, като лаптопи, мини преносими компютри и мобилни интернет устройства.
На въпроса: "Бихте ли предпочели интернет пред секса?", почти половината от жените (46%) и 30% от мъжете отговарят, че по-скоро биха карали без секс в продължение на две седмици, отколкото да се откажат от влизането в интернет за същия период от време. За жените от 18 до 34 г. този дял е 49%, а за дамите във възрастовата група 35-44 г. процентът скача на 52. Около 39% от мъжете от 18 до 34 г. са с предпочитания към ползването на интернет пред сексуалното удоволствие.
Компютърът печели и битката с телевизията: 67% от американците между 18 и 34 г., 57% от тези във възрастовата група 35-44 г. и 52% от хората на 45 и повече години по-скоро биха се отказали от гледане на телевизия за две седмици, отколкото от достъпа до мрежата само за седмица.
Няма нужда от фитнес, по-важно е да имаш интернет - това е друго заключение от анкетата. Помолени да подредят по важност няколко незадължителни, но приемани за нормални неща от личния живот, по скала от 1 (напълно заменими) до 5 (не мога да живея без това), запитаните поставят на най-високо място в списъка достъпа до интернет. Над 65 на сто от зрялото население на САЩ смята, че не може да живее без мрежата. След нея в класацията са абонаментът за кабелна телевизия (39%), ходенето на ресторант (20%), пазаруването на дрехи (18), картата за фитнес (10%).

Няма коментари: