Монитор - 18 стр.
БГ туризмът с нови клипове
Лияна ПАНДЕЛИЕВА
След години на тежки спорове за рекламните послания в туризма най-успешният слоган, създаван досега, се оказа творчество на председателя на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) Анелия Крушкова: "България - незабравимо усещане близо до вас".
Доклад на Световната туристическа организация (WTO) предвиди, че в близките няколко години поради глобалната криза хората ще увеличат вътрешния туризъм за сметка на далечните пътешествия. Така новата рекламна серия се появява в най-правилния момент. От ДАТ започнаха с излъчването на зимни клипове, изработени от агенция "Едита". Тяхната стойност възлиза на 45 хил.лв. и са предвидени само за нашия пазар.
Посланията предлага онова, което българските потребители ценят най-много: усещането за уют, добра храна и задушевното настроение. Под акомпанимента на композицията "Вода" на Елица и Стунджи се виждат ярки, динамични и типично български кадри. Водещото е динамиката и усещането за полет.
Следващата рекламна атака, предвидена и за международните пазари, е от четири клипа - три продуктови - за еко и селски туризъм, културен туризъм, балнео и СПА, както и един общ имиджов клип на страната, всеки по 30 сек. Те се изготвят от агенция "Идо стил" и общата им стойност е 493 хил.лв.
Музиката към всеки от тях е написана от Виктор, известен като дуетна половинка на Стоян Михалев. Звученето може да бъде определено като фолклорно, без да е народна песен.
Тези рекламни послания са предвидени за излъчване за CNN, Eurosport, румънския и руския пазар. У съседите е планирано да се излъчваме до 31 юли, докато в Русия ще сме на екран целогодишно. Стойността на тези излъчвания възлиза на 2,4 млн.лв.
Имиджовият клип на страната ни ще стартира по време на световното първенство в Банско през март. От ДАТ са закупили рекламно време по "Евроспорт" на стойност почти 596 хил.лв. за излъчването на имиджовия клип. В посланието на рекламата е заложена концепцията за кръговрата. 30-те секунди представляват разказ за едно денонощие в България, като освен природни, национални, исторически и други емблематични места е предадена и емоцията на лицата на хората. Подредени един след друг, клиповете представляват филмче, което показва страната ни като интересна и привлекателна и през четирите сезона.
В подкрепа на вътрешния туризъм още от края на миналата година за радиата у нас са изготвени 7 различни по звучене послания, които звучат от ефира на "Фокус", "Дарик", "Фреш", "Витоша", "Радио 1", както от шестнадесет регионални радиа. Те отново са подчинени на слогана "България - близо до вас."
петък, 13 февруари 2009 г.
БГ туризмът с нови клипове
Етикети: в. Монитор
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар