сряда, 4 март 2009 г.

New Moment New Ideas e новата рекламна агенция на „Каменица“

Дневник - Компании&Финанси - II стр.
New Moment New Ideas e новата рекламна агенция на „Каменица“

Зорница СТОИЛОВА

ew Moment New Ideas беше избрана да поеме цялото рекламно обслужване на „Каменица“. Това стана след конкурс, проведен в края на миналата година от бирената компания „ИнБев“. Рекламната агенция ще има задача да изготви нова комуникационна стратегия на марката. За участие в пича (така на рекламен език се нарича състезанието на идеи и концепции) са били поканени New Moment New Ideas Company, Lowe Swing Communications, McCann Erickson и Euro RSCG Sofia. „Имаме нужда от комуникационна кампания, която да отговаря на духа на марката“, обясни решението за провеждането на конкурс за нова стратегия на „Каменица“ Димо Димов,бранд мениджър за България в „ИнБев“. Той разказа пред „Дневник“, че четирите рекламни фирми са били подложени на потребителски тест по методика за предварителен тест на реклама. За да гарантират обективност, от „ИнБев“ възложили на външна международна компания да извърши тестването. Идеите за кампания на конкуриращите се агенции са били изпробвани върху потребители. Досега за рекламното обслужване на марката „Каменица“ отговаряше Lowe Swing Communications. За PR активностите ще продължи да се грижи Euro RSCG Sofia. Агенция New Moment съществува от 1994 г. и работи за клиенти като ОББ, „Тойота Балкани“, Ferrero Rocher.

1 коментар:

Анонимен каза...

Лошо няма, ама като знам как се работи с данните в тази агенция, не знам доколко рекламите на бира ще се продават на хора, които пият бира, или ще ги гледаме в списание "Дом и градина"...