Телеграф - 30 стр.
ТВ шоу събира 38 млн. лири за Бербо
Желаният от капитана на българския национален отбор по футбол Димитър Бербатов трансфер от Тотнъм в Манчестър Юнайтед заема все по-важно място в английските медии.
Популярното телевизионно шоу "I'm on Setanta Sports", което се шегува с най-известните имена във футбола на Албиона, погна и желанието на Митко да напусне "Уайт Харт Лейн".
Реклама
Хумористичното предаване, което представя култовите футболни фигури Жозе Моуриньо, Свен-Горан Ериксон и Уейн Руни като карикатурни кукли, изтипосва българския нападател като нуждаещ се от помощ младеж. В 30-секундна реклама, подобна на тази на УНИЦЕФ, чието лице е Бербо, Уейн Руни отправя призив към феновете на Манчестър Юн. Моли ги да съберат необходимите 38 милиона английски лири, за да бъде прибран Бербо "от пейките" и да му бъде намерен нов дом на "Олд Трафорд".
Помощ
"Димитър е.само на 27 години и страда от хронична изоставеност, състояща се в това да прекарва дните си самотен и изолиран на пейка. Той има нужда от дом... лъскава кола и гигантска заплата. Срещу само 38 милиона паунда вие можете да помогнете да
намерим дом за Димитър Бербатов. Просто се обадете на този номер: 1800-SAVE-BERBA. Изпратете вашата помощ сега и ще получите тази възпоменателна лента за глава. Времето да му помогнем изтича. Така че вдигнете веднага телефоните", приканва нападателят на червените дяволи английските фенове на футбола.
Текст под снимка
Тежката "болест" на Бербатов.
вторник, 26 август 2008 04:29:40
вторник, 26 август 2008 г.
ТВ шоу събира 38 млн. лири за Бербо
Етикети: в. Телеграф
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар