събота, 9 май 2009 г.

Онлайн рекламата скача с 18 %

Поглед - 13 стр.
Онлайн рекламата скача с 18 %



Разходите за онлайн реклама В Европа се очаква да нараснат с 18 % през 2009 г., с 21 % през 2010 г. и с 15 % през 2011 г., прогнозират маркето-лозите от European Interactive Advertising Association (EIAA). Проучване на eMarketer показва, че 71 % от рекламиращите в интернет ще увеличат разходите си за интернет
реклама през 2009 г. 64% казват, че ще увеличат разходите си за реклама при търсене, а малко под 50% ще акцентират Върху имейл маркетинг. 41 % пък ще заложат на банер рекламата. Онлайн Видеорекламата ще е предпочитаната маркетингова стратегия за 35% от запитаните. За повечето маркетолози, целта на онлайн рекламата ще е комбинация от директна реклама и брандинг. Изводът от проучването е, че финансовата криза няма да засегне интренет пространството и рекламата В мрежата ще продължи да изземва дела на традиционните рекламни канали в бюджетите на компаниите.

Няма коментари: