четвъртък, 7 май 2009 г.

„Ню Йорк Таймс" поскъпва заради по-малко реклами

Труд - 28 стр.
„Ню Йорк Таймс" поскъпва заради по-малко реклами



Американският всекидневник „Ню Йорк Таймс" увеличава цената си с 33% от 1 юни, което е третото поскъпване на печатното издание за по-малко от две години в резултат на спада на приходите от реклами и пренасочването на читателите му към интернет, съобщи АП. Цената на всекидневника ще нарасне от 1,5 до 2 долара, което е двойно повече спрямо цената му през юли 2007 г.
Неделното издание ще поскъпне от 4 на 5 долара в Ню Йорк и до 6 долара в останалата част от Съединените щати.
Ръководството на вестника изразява съжаление за необходимостта от повишаване на цената, но посочва, че това е един от начините „да се гарантират основните качества на вестника, които се ценят от читателите". Издателската група „Ню Йорк Таймс" изпитва затруднения заради икономическата криза и понесе загуба от 74,5 млн. долара за първото тримесечие заради спад на приходите от реклама с близо 30%.

Няма коментари: