вторник, 27 май 2008 г.

„Ол чанълс“ взе награда от SABRE за втори път

Дневник - 17 стр.
„Ол чанълс“ взе награда от SABRE за втори път



Кампанията „От любов към живота. AVON срещу рака на гърдата“, организирана от „Ол чанълс“ (All Channels Communication), получи златно отличие на престижния международен конкурс SABRE Awards 2008. Церемонията по награждаването беше на 22 май във Венеция.
Българската агенция получи награда в категорията Cause-Related Marketing (кампания, свързана с кауза), в която се пребори с кандидати от Франция, Великобритания, Италия и Австрия. Това е второто отличие на „Ол ча-нълс“ от конкурса SABRE. Миналата година агенцията също получи приз от надпреварата. „Ол чанълс“ получи и номинация в категорията Consumer Marketing - Existing Product (Кампания за съществуващ продукт) за кампанията „Говорете помежду си“, част от проекта за медикамента „Левитра“ на „Байер България“.
Кампаниите за AVON и „Байер“ получиха номина-ции и на конкурса, организиран от IPRA (International PR Association), а наскоро бяха отличени и от Българското дружество за връзки с обществеността в конкурса „PR приз 2008“. Наградите SABRE се организират за 11-и път от групата „Холмс“ (Holmes Group) - световен лидер в областта на PR проучванията, експертизата и анализ на световните тенденции в сферата на връзките с обществеността. Отличията се присъждат ежегодно за постижения в сферата на PR консултациите и корпоративните комуникации. Тази година във финалната надпревара бяха допуснати 285 проекта от над 1700 ентрита (заявки за участие на кампании и събития), разпределени в 57 категории. Финалистите във всяка категория се избират от международно жури.

вторник, 27 май 2008 04:36:06

Няма коментари: