събота, 21 февруари 2009 г.

Кризата удари и рекламите

Стандарт - 32 стр.
Кризата удари и рекламите



Всичко това обаче подсказва на анализаторите, че може да има промяна и за насоката в търсене на героите на оскарите. Затова няма да е чудно, ако бъдат отличени преди всичко филми, залагащи на семейните ценности и упоритостта в преследването на щастието. А това ще рече - "Беднякът милионер" на Дани Бойл, "Странният случай с Бенджамин Бътън" на Дейвид Финчър с Брад Пит и Кейт Бланшет и "Подмяната" на Клинт Истууд с Анджелина Джоли. Когато "Гладиатор" с Ръсел Кроу триумфира в нощта на оскарите през 2000-а, продуцентите му похарчиха $20 млн. за реклама на лентата преди това. Тази година най-смелите прогнози сочат, че парите за подобно популяризиране на филмите победители ще са от $5 млн. $10 млн. Като се забелязва прехвърляне на средства от вестниците, списанията и телевизиите в полза на интернет медиите. Последните излизат доста по-евтини и ефективни.

Няма коментари: