събота, 21 февруари 2009 г.

Yahoo пуска видео реклами в търсенето

БИГ БГ - Новините Събития категория
Yahoo пуска видео реклами в търсенето



Ще се опита да си върне отнетия от Google пазар
Интернет компанията Yahoo обяви нова услуга, която ще показва реклами с изображения и видео в резултатите от търсене, съобщи Ню Йорк Таймс. Обикновено, рекламите при търсене показват само текст и връзки. В типичния случай маркетолозите разпределят бюджета между отделните типове реклами. Въвеждайки услугата Rich Ads in Search, Yahoo ще пренесе част от предимствата на банерите в рекламата, помествана в резултати от търсене. Компанията се опитва да си върне отнети от Google позиции в “search” рекламата, след като делът й намаля от 13.8% през 2004 г до 10.5% в момента, според данни на eMarketer. В същото време пазарният дял на Google в сегмента нарасна над два пъти - от 32.8% на 67.7%. Силата на Yahoo е в дисплейната реклама, където компанията продава банери на страниците си с висок трафик. С напредването на кризата, много рекламодатели насочиха част от бюджетите си към “search” рекламата. Финансовите резултати на Yahoo за четвъртото тримесечие отчитат именно тази тенденция – приходите от реклама в търсене са се увеличили с 11%, а тези от дисплейна реклама са намалели с 2%.

Няма коментари: