Поглед - 15 стр.
Все по-малко реклама в нета
Пазарът на рекламата В интернет пространството за Съединените щати намаля за първи път от 2001 година. Спадът е с 5 процента според изследването на компанията Ай Ди Си (IDC), което предварително беше оповестено от „Нетуърк уърлд" (Network World).Според анализаторите намалението, което се отчита през първото тримесечие на новата финансова година - която в Америка започва на 1 септември, може да се окаже много по-лошо през следващите три месеца. Самите Ай Ди Си признаха, че предварителната им прогноза за годишно увеличение на пазара на интернет рекламата в Щатите от 10 процента е „твърде оптимистичен" - и затова компанията ще го преразгледа. През последното тримесечие на миналата финансова година в Амери-
ка разходите за реклама практически не се увеличаваха. Приходите от обявления и медийна реклама съответно намаляха с 18 и 7 процента. Експертите посочват, че все пак има светлина в тунела, и очакват, че бавното възстановяване на пазара ще започне през втората половина на тази година. Според експертите на Ай Ди Си най-Вероятно е през 2009-а интернет рекламата в Америка да спадне с около пет процента през първото тримесечие. А прогнозите за вторите три месеца са още по-лоши, твърдят медийните наблюдатели от компанията.
събота, 14 март 2009 г.
Все по-малко реклама в нета
Етикети: в. Поглед
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар