неделя, 8 март 2009 г.

ВИП обслужване за заети хора

сп. Тема - 37 стр.
ВИП обслужване за заети хора



Комуникацията с клиентите се осъществява и по доста нестандартен начин. Използва се например т.нар. фюжън маркетинг. При него се търси съдействието, а не състезанието - вместо да се оглеждат за конкуренти, компаниите търсят кръг от потенциални партньори. Така фирми от различни сфери, които не са в надпревара помежду си, а покриват широк спектър от дейности, обединяват усилията си за привличане на клиенти. Правят се съвместни промоции, дистрибуция, реклама. Те имат обща клиентска база, а общите активности намаляват разходите им и увеличават силата на въздействието. Същевременно клиентите получават комплексни предложения, които са на подобри цени в сравнение с всяко, направено поотделно.
Път и у нас започват да си пробиват т.нар. консиерж услуги. Клиентът на определена луксозна стока или ВИП услуга може да се обърне към същата компания за решаването на най-различни проблеми - от избора на букет и резервация на самолетен билет до разходка на кучето и посещение на майстор вкъщи. Така се създава допълнителна стойност за клиента, а освен това се гради и емоционалната връзка - те стават фенове на определена марка, формира се общество, свързано с определен бранд. Вече дори и в България има специални фирми за консиерж услуги - те поемат решаването на всички проблеми на заетите хора, които искат да се разтоварят от досадни ангажименти.

Няма коментари: