понеделник, 11 май 2009 г.

Тръгна първата bluetooth рекламна кампания у нас

Актуално - Бизнес
Тръгна първата bluetooth рекламна кампания у нас



От 4-ти май миналата седмица тръгна първата bluetooth маркетингова кампания в България.По спирките на градския транспорт в София са монтирани специални билбордове, чрез които всеки може да получи директно на мобилния си телефон актуална информация за най-горещите спортни събития и детайли за залози.Технологията е позната на младото поколение в България, а повече от 80% от мобилните телефони, продадени в страната от 2000 г. насам, разполагат с bluetooth. Безплатното споделяне на полезна електронна информация и, едновременно с това - рекламни послания, е бъдещето в рекламата според големите световни маркетинг специалисти. Заради кризата тласъкът на bluetooth рекламата се засилва с огромни темпове. Компаниите в световен мащаб ежедневно инвестират в нови технологии - част от борбата за ефективно достигане до потребителя.Новата рекламна технология се използва на различни "горещи точки" - големи събития, концерти, бизнес конференции, дори стадиони и спортни събития. Музикални идоли като U2, Никълбек, Мадона, Бритни Спиърс и много други изпращат съдържание на феновете по концертите си. Посетителите на световни фестивали и търговски изложения също са сред най-честите целеви групи за bluetooth кампании на международни корпорации.Революционната bluetooth технология беше изключително популярна по време на Олимпийските игри в Пекин. "Кока-кола", например, инвестира повече от 9 милиона долара в bluetooth платформи в олимпийското село. Това беше и най-големият хит сред младежите в китайската столица миналото лято. "Сони Ериксон" и Кристина Агилера взривиха Белгия през 2008 г. с безплатна музика и рингтонове на известната певица по белгийските улици. "Форд Мотърс" пък промотираха в цяла Америка своята нова технология за гласови функции в автомобилите си през интерактивни bluetooth точки. "Пепси" направи най-голямата bluetooth кампания в САЩ, като предостави на милиони фенове възможността да теглят безплатно музика и клипове на любимите си звезди и в същото време раздаде многобройни награди.Първата bluetooth рекламна кампанията у нас е поръчана от една от най-големите компании за интернет залози в Европа. Инсталираните билбордове изпращат коефициентите за най-вълнуващите спортни събития през месеца направо на улицата.Зад кампанията стои една от най-младите и бързо проспериращи компании за иновации в рекламата - "Джей Ти Интернешънъл". През 2008 г. световното издание "BusinessWeek" обяви създателите на компанията за най-бързо развиващите се млади предприемачи в Европа.

Няма коментари: