понеделник, 11 май 2009 г.

iPhone е най-социалният бранд в света

Класа - 22 стр.
iPhone е най-социалният бранд в света



iPhone продължава да е най-социалният бранд в света, сочи класацията на Vitrue u MarketingCharts. Втората позиция е за CNN, следван от Apple u Disney. Петата позиция е за ХЬох, изпреварил веригата кафенета Starbucks и още един продукт на Apple - iPod. В топ 10 попадат още MTV, Sony и Dell. Единадесетата позиция е за Microsoft, а 12-тата се нарежда Ford, следван от Nintendo, веригата магазини за продажби на дребно Target и PlayStation. Сред първите 20 личат имената на Mac, Turner, HP, Fox News u Blackberry. Къде са Соса Cola u McDonald's? Coke заема 22-ра позиция в класацията, а конкурентите от Pepsi са 30-и. McDonald's се нарежда 32ри, a Nike и RedBull са респективно 39-и и 55-и. От по-известните автомобилни марки можем да отличим Mercedes (36-то място), BMW (37-мо), Toyota (48-мо), Suzuki и Volkswagen, заемащи 54-ата и 58-ата позиция, както и Nissan (60-о място). В топ 100 са още Audi, Kia, Porsche u Subaru. В подреждането не попадат известните технологични марки, като Google, Yahoo u Facebook, защото служели като гръбнак на самите социални мрежи.

Няма коментари: