сряда, 13 май 2009 г.

Playboy се променя радикално

Класа - 11 стр.
Playboy се променя радикално



Ръководството на легендарното списание за мъже Playboy планира да съкрати тиража и броевете заради икономическите трудности, писа американският вестник "Чикаго Трибюн", цитиран от БГНЕС.
По думите на изпълнителния директор на изданието Джером Керн в момента се "обсъждат радикални промени". До сега е известно, че вместо два от броевете на списанието за юли и август се планира до читателите на мъжката библия да стигне само един . Това, според издателите, ще позволи да се съкратят разходите за печат и разпространение, съобщава РИА "Новости". Освен това компанията разглежда въпроса за намаляване на тиража на бъдещите броеве на списанието и съкращаването на разходите за реклама. "Playboy също така планира да промени дизайна на юнския брой с цел да привнесе нов и свеж вид на списанието", отбелязва още Керн. По думите му, делът в телевизионния бизнес на компанията може да се подобри, но ситуацията в издателския сектор на вдъхва оптимизъм. През последните месеци ръководството вече проведе серия от принудителни съкращения, включително на 1 май затвори офисите на фирмата в Ню Йорк. Според данни на Бюрото за контрол върху тиража на вестниците и списанията (ABC), Playboy е загубил 600 хиляди читатели между 2006-2008 г. През първото тримесечие на тази година загубите на базиращата се в Чикаго компания са достигнали 13,7 милиона долара. Дъщерята на основателя на "Плейбой" Хю Хефнър, Кристи, през януари подаде оставка. Тя се оттегли от поста главен изпълнителен директор и председател на борда на директорите на Playboy Enterprises след 20 години работа.

Няма коментари: