събота, 3 май 2008 г.

Последният удар

Монитор - 17 стр.
Последният удар

Генералният мениджър на “Кампари” Боб Кунце-Кончевич в блиц интервю за “Монитор” разкрива разковничето на успеха: “Първо е способността да запазим традицията в производството на продукта, който ни е прочул, после е нашата пазарна стратегия. Купуваме в различни държави местни марки, които доразвиваме, разчитайки на нашите маркетинг умения и на местни мениджъри. Последният ни “удар” е покупката през февруари на американската текила “Cabo Wabo”. Дадохме около 55 милиона евро, но очакваме скоро да сме “на зелено”, тъй като консумацията на тази напитка е страхотна отвъд Океана. В случаите с водката “SKYY” и “Cabo Wabo” в САЩ персоналът е местен, суровините и съответно - разходите и евентуалната печалба. Която пък ако не е изгодно да изнасяме, я реинвестираме. Ние сме екслузивен представител за цяла Европа на най-питата руска водка “Руский стандарт”. Колегите пък продават нашите продукти в Русия, при това много добре. Много важна е и рекламата, за която отделяме една пета от бюджета си.”
***
Текст под снимка
Генералният мениджър на “Кампари” Боб Кунце-Кончевич знае разковничето на успеха на “Кампари”.
събота, 3 май 2008 03:34:02

Няма коментари: