неделя, 4 май 2008 г.

1000 публикации

Днес блогът премина границата от 1000 публикации. Това беше една от задължителните цели, които си поставих в началото. Но по-важното е, че този блог се превърна успешно в неотменна част от ежедневието ми – за няколкомесечното си съществуване не беше пропуснат нито един ден, в който да не се публикуват новини в него. Планът ми и занапред не се променя – това ще бъде блог, следящ медиите за всичко интересно в областите маркетинг, реклама, планиране, интернет иновации и информационно общество. Механизмът ще бъде също като на информационните агенции, но акумулиращ информация от всякъде.Винаги съм гледал сериозно на блогването тук, като на занимание, което е важно и надявам се – полезно. За мен той е и нещо повече и при здраве и късмет, един ден ще прерастне в по-голям и различен проект. Планове има, но е нужно малко време. Това е и причината да извадя блога от добрия стар Google, което заличи всичките ми SEO усилия и оптимизация. Този срив се видя ясно в WebCounter-а от месец насам, но той вече не ми е нужен. Блогът вече не цели публичност. А за тези няколко десетки посетители, които останаха редовни читатели – обещавам да бъда също толкова постоянен и занапред. Ако имате забележки, предложения или нещо за казване – тук е мястото да го заявите или като писмо на biser_valov@abv.bg. Ще ми е интересно да науча всяко ваше мнение.

Поздрави и успех !

Бисер Вълов

Няма коментари: