Загорка пуска нова PET бутилка от 1,5 л
дата : 8 май 2008 г. 15:16 ч.
Специално за сезон пролет-лято, в началото на май, Загорка пуска нова PET бутилка от 1,5 л. със свежа и обновена визия. Мотото на новата Загорка Magnum е "Дизайн от ново поколение".
Тя е със стилен и функционален дизайн, събиращ в едно елегантност и стил, които отново подчертават лидерския дух на марката.
Дизайнът на Magnum бутилката е изцяло в стилистиката на новата стъклена бутилка. PET бутилката отново е с protection cap, а долният етикет на Загорка Magnum преминава в средата на тялото на бутилката. Една от най-отличителните черти на новия Magnum е герба на Загорка - двата изправени лъва с корона и щит, които са реализирани като релеф върху тялото на бутилката.
Иновативната промяна в дизайна на Загорка Magnum е логично продължение на премиерата на новата стъклена бутилка на Загорка, която бе представена на българския пазар в средата на март.
Дизайнът на Magnum бутилката е изцяло в стилистиката на новата стъклена бутилка - широки рамене, издължено гърло, стабилна и здрава основа, върху която тялото е издигнато като на пиедестал. С осъвремененото лого на Загорка, бутилката Загорка Magnum запазва духа на най-българската бира, като едновременно с това -представя един дизайн от ново поколение.
Загорка Magnum бутилката, както и стъклената са разрабoтени съвместно с водещото английско дизайнерско студио Sieberthead, специализирано в продуктов дизайн.
Пускането на новата Загорка Magnum бутилка ще бъде подкрепено от телевизионна реклама, по идея на рекламна агенция Publicis, а също така и външна, печатна реклама и комуникационни материали на точката на продажба.
Марката Загорка е позиционирана в т.нар. национален премиум сегмент. Загорка генерира около 50% от печалбата на "Загорка" АД. Според пазарно проучване на GFK България над 50% от българските почитатели на бира смятат, че Загорка е най-добрата българска бира и че тя е лидер на бирения пазар в България.
Няма коментари:
Публикуване на коментар