четвъртък, 8 май 2008 г.

BMW – най- скъпата германска марка

News.bg - Технологии
BMW – най- скъпата германска марка

Според резултатите на американската класация BrandZ Top 100 на компанията Millward Brown, марката BMW заема 17 позиция в генералното класиране и първо сред германските марки. Марката е оценена на 28 милиарда американски долара. Оценката на марките в класацията на Millward Brown се извършва по сложна формула, основни фактори в която са оборотът и перспективата за развитие. Най- скъпата марка в света, според BrandZ Top 100 е Google с оценка в размер на приблизително 86 милиарда щатски долара. В сравнение с резултата си от миналата година, Google е поскъпнала с 30%. Челната петица в класацията на Millward Brown обаче е непроменена-General Electric (GE)- 71.4 милиарда щатски долара (+ 15%), Microsoft- 70.9 милиарда щатски долара (+ 29%), Coca-Cola и China Mobile. Един от най- големите ръстове- +123%, се регистрира при марката Apple, която заема седмата позиция. Рекордьорът обаче е BlackBerry с повишение в оценката с 390%. Компанията заема 51- то място в класацията BrandZ Top 100. В Топ 100 класацията са намерили място общо девет германски марки. Porsche заема 28 позиция с оценка на 21.7 млрд. долара (+62%), SAP с 21.67 млрд. долара (+20%), Mercedes заема 36- то място с 18 млрд. долара, Deutsche Bank на 42 място, Siemens (47 позиция), T-Mobile (83- позиция), Esprit (90- позиция) и Volkswagen (96- позиция). 07.06.2008 четвъртък, 8 май 2008 00:01:00

Няма коментари: