Сега - 46 стр.
Майкрософт се преориентира към Фейсбук
Александър ВАСИЛЕВ
Майкрософт реорганизира мениджмънта на онлайн отдела си и укрепва връзките си с популярния сайт Facebook след неуспешния опит да закупи Yahoo, за да подсили изоставащия си интернет бизнес, предаде Франс прес. От софтуерния гигант съобщават, че по-късно през годината Facebook ще започне да използва тяхната технология на онлайн търсене и платени линкове, които са предимно интернет реклами. Майкрософт има подобна сделка със съперничещия по популярност сайт MySpace. Сделката е повлияна от вкуса на потребителите, които предпочитали да ровичкат мрежата, без да им се налага да напускат популярния сайт за социални контакти - нещо, което собствената търсачка на Facebook до този момент не им предлага и което за тях очевидно е крайно разочароващо.
събота, 23 август 2008 04:01:04
събота, 23 август 2008 г.
Майкрософт се преориентира към Фейсбук
Етикети: в. Сега
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар