петък, 22 август 2008 г.

Yahoo разстрои NBC Universal като победител в излъчването онлайн на игрите

Актуално - Свят
Yahoo разстрои NBC Universal като победител в излъчването онлайн на игрите



Yahoo Sports обяви, че за първите три дни на Олимпиадата в Пекин, той е генерирал 8 милиона уникални посетители
Олимпиадата в Пекин трябваше да бъде благодат за телевизионния гигант NBC Universal.
След отстрела на повече от 1 милиард долара от права за излъчване и разходи за продукции, компанията разтръби, че ще излъчи безпрецедентните 3600 часа от летните игри, използвайки 4 NBCU платформи, в това число кабелните си мрежи, ефирния си канал и специалния сайт - NBCOlympics.com
Но в този сайт, където се излъчват видеозаписи на по-малко популярни спортове като вдигане на тежести, борба и събитията от конните състезания, медийният гигант се сблъска с някои технически трудности.
Видео плейърът, нужен за да може да се направи нещо повече от просто разглеждане на картинки или да се четат кореспонденции от игрите, не може да се инсталира на компютри със "защитни стени".
Дори и да се доберете до съответното видео, много клипове се излъчват без съпровождащ коментар. Най-популярните спортове не са достъпни преди излъчването им в ефира на NBC, за да се подсилят праймтайм-рейтингите.
А качеството на видеото често е лошо, с ниска резолюция и трептящи изображения.
Най-притеснителното е, че съперникът на NBC Yahoo Sports, който има отделен сайт, посветен на игрите, обяви, че за първите три дни на Олимпиадата в Пекин, той е генерирал 8 милиона уникални посетители, 1,3 милиона повече от ползвалите услугата на NBC.
Тези данни отразяват само посетителите през първите три дни на събитието. Числата за втората, пълна седмица на Олимпиадата ще излязат до ден-два.
Но доколкото сайтът на Yahoo дори няма видео от спортните събития - само новини и анализи от Пекин - зрителите подменят сайта на телевизионния гигант с този на основния му съперник, жертвайки преките предавания в този процес.
Като резултат, публиката онлайн е в пъти по-малко от телевизионната публика за игрите на NBC. Макар че гигантът гордо и шумно рекламира 830,1 милиона виждания на страницата, 56,1 милиона видеопоказа и 38,9 милиона потребители, които NBCOlympics.com е събрал до момента.
21.08.08

петък, 22 август 2008 00:01:00

Няма коментари: