петък, 29 май 2009 г.

Рекламодатели и агенции измислят нови онлайн трикове

Класа - 11 стр.
Рекламодатели и агенции измислят нови онлайн трикове



HP пусна кампания с 20 000 мутации, Visa използва видеокадри, Intel включи чат в банери
В опитите си да са в крак със скоростта на информационния поток в интернет рекламодателите и агенциите са принудени да измислят нови трикове, пише "Ад уийк". Скоростта на глобалната мрежа става все по-висока; особено след като Google прецизира данните за бързината на търсенето до милисекунди. Каналите за комуникация в реално време, като Twitter, тласкат интернет към развитие в реално време, където потокът на комуникация и информация е безспирен. Това носи на рекламодателите много възможности, но същевременно ги изправя и пред големи предизвикателства. Дълга предварителна подготовка Едно от най-големите предизвикателства пред рекламните агенции е скоростта, с която посланията трябва да се предават. В момента дисплей рекламата е в застой, заради почти неограничените пространства, които надвишават търсенето. Затова рекламните агенции са притиснати да измислят търговските посланията и мутациите им много бързо. HP например, като използва инструменти на Yahoo и Turnri, направи кампания с повече от 20 хиляди мутации на рекламата. За да се реализира това, Катерин Паижевиц, директор на HP Direct коментира, че е необходим дълъг процес на предварителна подготовка при започване или обновяване на подобни кампании. Освен чрез голям брой мутации дисплей рекламите могат да се приспособят към реалното време и чрез прибавяне на директни видеокадри. Този подход бе използван в кампания на Visa от тази година. В нея към промотиращите банери бяха добавени видеокадри от различни градове по света. През миналия месец компанията Intel от своя страна Включи чат в реално време към банерите си. Volvo u Intuit пък прибавят Twitter към рекламните си единици. Незабавни отговори на потребители Предизвикателство пред компаниите е, че заради скоростта на информационния поток потребителите очакват незабавна реакция при клиентски услуги. Затова Apple, Bank of America и Overstock.com вече предлагат на сайтовете си обслужване в реално време. За да задържи потенциалните си потребители, те-лекомът Verizon също използва чатове. От компанията са наясно, че клиентите се изнервят, когато чакат повече от две минути на стъпка при записване за услугата DSL. Затова предоставят възможност за чат със служител по поддръжката, когато мине една минута. "Нуждата от незабавен отговор, независимо къде се намира клиентът, едва ли ще се промени", коментира Анди Джейкъбс, главен технологичен секретар в MRM Worldwide. "Потребителите живеят в много бързо реагиращ свят Те се нуждаят от методи, чрез които бързо и уверено да публикуват информация чрез правилните канали", добави той. Като резултат от това много корпорации имат силно присъствие в Twitter, за да разрешават бързо проблемите на клиентите си. "Това е възможност да се затвърди връзката с потребителя и да се разрешават проблемите навреме", каза Лиса Браднър, старши анализатор във Forrester Research.

Няма коментари: