Money.bg - По света
Ericsson представи платформа за мобилна персонализирана реклама
Ericsson и операторът TeliaSonera подписаха споразумение за внедряване на ново решение за мобилна реклама в Швеция.
То дава възможност на компаниите да предлагат реклами, които отговарят на индивидуалните нужди и интереси на потребителите.
Договорът за персонализирана мобилна реклама, който двете компании са подписали, е първият подобен на пазара за такъв тип търговска система. момента решението Personal Pod Advertising се внедрява и ще бъде пуснато в търговска експлоатация по-късно тази година.
Мобилната реклама става все по-популярна сред компаниите, които искат да достигнат специфични целеви групи. С услугата Personal Pod Advertising на Ericsson компаниите, които имат програми за лоялност, могат да предложат на потребителите нов механизъм за получаване на реклами, съобразени със специфичните им предпочитания.
Услугата Personal Pod Advertising, част от портфолиото с решения за мобилна телевизия на Ericsson, позволява изпращането на реклами като подкаст през нощта, когато трафикът е нисък. Решението предлага значителни ползи и за операторите (които генерират приходи от изпращането на реклами), и за търговците на дребно (които могат да проследят поведението на потребителите и да контактуват със специфични целеви групи).
Заявявайки предпочитанията си на уеб сайтове на рекламни компании, потребителите могат да съставят свой собствен профил, който отразява интересите им. Потребителите получават актуална информация за любимите си марки чрез текстови, видео и радио реклами, изпратени на мобилния им телефон. Те могат и да споделят информацията с приятелите и семейството си, разходите за което се поемат от рекламодателя.
Микаел Бекстрьом, президент на Ericsson за скандинавските и балтийските страни, сподели: "Personal Pod Advertising е чудесен пример за значимия опит на Ericsson в разработването на новаторски мултимедийни решения с цел създаването на нови бизнес модели и подпомагане на операторите да увеличат приходите си."
Ерик Холбърг, старши вицепрезидент и директор на отдел „Мобилни услуги", TeliaSonera Швеция, заяви: „Партньорството с Ericsson ни позволява да навлезем в един нов пазарен сегмент, който предлага на търговците на дребно нови канали за предоставяне на потребителите на специфична информация и реклами, за които самите потребители са се абонирали. Тази услуга вече е успешно развита и тествана съвместно с една медийна компания в Швеция".
петък, 29 май 2009 г.
Ericsson представи платформа за мобилна персонализирана реклама
Етикети: money.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар