сп. Тема - 51 стр.
PR-и си раздадоха награди
„New moment PR
PR агенцията към рекламна агенция „New moment new ideas company" - „New moment PR" спечели две награди от завършилия 6 петък (22 май) конкурс „PR приз 2009". Организатор на форума е Българската конфедерация за връзки с обществеността. В журито участва и президентът на най-голямата PR асоциация в света Колин фарингтън. Екипът на „New moment PR" извоюва отличията в „Кампания на нов продукт" с позиционирането на марка яхти и в „Туризъм и свободно време" с кампанията на първия Sofia dance week, състоял се миналата година. За корпоративна кампания спечели Symmetric Communications, за „Обществено значима на организация от стопанския сектор" - AMI Communications. Агенция „В Комуникация" взе наградата в „Социално отговорна кампания на организация от нестопанския сектор" за проекта си „В подкрепа на хората с редки болести". Ogilvy Public Relations спечели в „Кампания на държавна институция", а Publicis Consultants I MARC - за Вътрешноорганизационен PR. MED Communications победи при „PR на съществуващ продукт или услуга" за анти аборт проекта си „От теб зависи". В раздел „Събитие" победи V+O Communication, a при „PR кампания на медия" - AZ-Media за „Децата безопасно в Интернет".
неделя, 24 май 2009 г.
PR-и си раздадоха награди
Етикети: сп. Тема
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар