вторник, 24 юни 2008 г.

BBDO New York e агенция на 2008 година

Класа - 11 стр.
BBDO New York e агенция на 2008 година



Клонът на BBDO в Ню Йорк спечели приза за агенция на годината на световния рекламен фестивал Cannes Lions, провел се за 55-и път в Кан. форумът събра над 10 хил. участници, сред които за първи път и от България, и бе закрит през уикенда. Второто място при агенциите е за А1-mapBBDO Cao Пауло, а бронзът отиде в DDBAoHgoH. Екипът на BBDO New York спечели преди това и гран при в категорията "Промо" за кампанията на НВО, озаглавена Voyeur Integrated Campaign. Тя бе отличена с първа награда и в секцията "Външна реклама". В раздела "Директна реклама" голямото отличие бе за JWT Mumbai за печатната кампания Lead India, публикувана на страниците на The Times of India. За медийна агенция на 2008 година журито избра шведската Foreman & Воdenfors. DDB South Africa пък грабна гран при за печатна реклама на батериите Energizer. За първи път в историята на фестивала бе създаден раздел за дизайн, където статуетка взеха клоновете на агенция Turner Duckworth в Лондон и Сан франциско за кампания на Coca-Cola.

вторник, 24 юни 2008 05:04:09

Няма коментари: