Труд - 4 стр.
НДСВ си търси рекламна агенция
Емилия КАРААБОВА
НДСВ спешно си търси пиар агенция, която да поеме кампанията им за предстоящите парламентарни избори, научи „Труд".
Вотът е чак догодина, но в момента в жълтата партийна централа на „Врабча" 21 се точи върволица от социолози, политолози, медийни експерти и стратези.
Разговорите с тях водела управляващата в сянка върхушка в НДСВ - синдикалистът Димитър Дима-нов, който си има кабинет на „Врабча", личната секретарка на царя Миа Мо-реро и секретарят на партията Илчо Дуганов. В тесния кръг на преговорите участвал и зам.-шефът на царската партия Милен Велчев, понякога били допускани председателят на жълтата парламентарна група Пламен Моллов и останалите двама зам.-шефове на НДСВ Марина Ди-кова и Илия Лингорски.
Сред подалите оферта да работят за рейтинга на Симеон Сакскобургготски и неговата партия били братята Любомир и Юлий Павлови. Те предложили пълен пакет услуги - регулярни социологически проучвания, телевизионно и вестникарско покритие в техните медии - телевизия ТВ 7, всекидневника „Експрес" и интернет сайта „Експрес.бг".
Разговори са водени и с шефката на „ПР енд медиа" Моника Янова, която работи за жълтите по време на кампанията за Европарла-мента м. г., както и с Боряна Димитрова от „Алфа ри-сърч".
неделя, 22 юни 2008 02:17:41
неделя, 22 юни 2008 г.
НДСВ си търси рекламна агенция
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар