вторник, 24 юни 2008 г.

Класация на най-гледаните рекламни клипове в интерн

Монитор - 20 стр.
Класация на най-гледаните рекламни клипове в интернет

Деница ТОДОРОВА

Топ 10 на най-успешните реклами клипове според тяхната гледаемост във видеопортала YouTube.com публикува сайтът Sociale Media Influence. Всички спотове са с регистрирани над милион и половина посещения, колкото имат някои песни на световноизвестни музиканти.
Десетата позиция е отредена на краткото филмче със заглавие Top Gear: Killing a Toyota Part 1, в което група ентусиасти тестват издръжливостта на пикап на японската марка.
Изненадващо шведският мебелен гигант IKEA застава на девето място с безумната си видеоистория за група селяни, забавляващи се с обилно количество алкохол и без бельо в средата на лятото, когато е и времето за традиционната разпродажба на марката.
Стане ли въпрос за успешни брандове, не може да се пропусне Microsoft. Компанията обаче е заела осмото място в класацията на Sociale Media Influence. Видеото, предизвикало интерес, представя най-новата технологична джаджа Surface - иновационна мебел от бъдещето, съчетаваща свръхмодерен компютър и маса за кафе ведно.
Бирата Budweiser е спечелила не само любителите на пенливото пиво, но и седмото място в рекламния Топ 10. Клипчето не е нищо особено - действието се развива в басейн, където мъже с бира в ръце и със зачервени бузи се заглеждат по поразголени девойки.
За анимацията на Disney е отредена шестата позиция. Но не с цел реклама на рисуваните детски филмчета, а скандалът, който предизвика 15-годишната актриса Miley Cyrus, изиграла главната роля в поредицата “Хана Монтана”. Крехката възраст на девойката не є попречи да се снима полугола за корицата на Vanity Fair.
Козметичната компания, представяща продуктите на Dove също е взела участие в този чарт под номер 5. Въпросното видео разкрива тайните на женската красота, скрита в рекламите на билбордовете по улиците. И най-несъвършеното лице може да изглежда безупречно само с няколко кликвания в програмата Photoshop.
Coca-Cola е на четвърто място и в това няма нищо странно. Шокиращото обаче е видеото, с което си печели признанието. На вид нормален американец поглъща известно количество ментови бонбони и изпива литър Coca-Cola Light. Получава се изригваща от устата на лакомника вълна, заливаща оператора и мястото за снимки. Престижната трета позиция окупира веригата за бързо хранене McDonalds. Сюжетът разказва за група младежи, разговарящи с робот, приемащ поръчки в едно от заведенията на компанията. Интересното е, че те си поръчват бургери и картофки в рими.
Със сребърния медал се окичва Pepsi и онази прочута реклама с участието на Енрике Иглесиас, Бритни Спиърс, Бионсе и Пинк. Причината е, че спотът се появи първо във видеосайта, а после в телевизионен ефир.
Престижната първа позиция Sociale Media Influence е отредила на компанията за спортни стоки Nike. Видеото с участието на звездата на бразилския футбол Роналдиньо, в което той обува златни бутонки и показва техническите си уменията, оправдавайки заплатата си за милиони. Клипът е гледан от над 23 милиона потребители.
***
Текст под снимка
Заради тази снимка на корицата на Vanity Fair невръстната актриса Miley Cyrus си спечели не само критики от страна на почитателите на Уолт Дисни, но и своите 15 минути слава.
***
Според Бил Гейтс традиционната масичка за кафе, която имаме всички у дома, трябва да бъде заменена с компютризираната мебел на Microsoft - Surface.
сряда, 25 юни 2008 04:50:44

Няма коментари: