неделя, 22 юни 2008 г.

Футболистите по-подходящи за рекламни лица от актьорите

7 дни спорт - 11 стр.
Футболистите по-подходящи за рекламни лица от актьорите

"Ди Пресе"

Спортистите са днешните гладиатори, казваше Джорджо Армани, който продаваше своето бельо с помощта на рекламите на Дейвид Бекъм. Не само той, много дизайнери залагат на футболисти.
Имиджът на модните фирми до голяма степен зависи от това кой ги рекламира. Затова Келвин Клайн има договор с шведа Фреди Люнгберг, "Долче и Габана" облича Милан, а Тиери Анри рекламира "Томи Хилфигер". Роналдо пък стана първият играч, подписал до живот договор с "Найк".
Затова не бива да ви учудва, че някои играчи печелят повече от реклами, отколкото от заплатата си в клубовете. Бекъм получава от реклами 31 млн. евро годишно, Роналдиньо 24 млн., Меси 23 млн., Кристиано Роналдо 19,5 млн.
Защо играчите са по-търсени от актьорите и защо и на това европейско представители на модните къщи дебнат за нови рекламни лица, обяснява проучване на немската агенция BBDO Кънсълтинг. Просто футболистите се радват, потят се, тичат, плачат, падат, стават. Те правят всичко, което правят и обикновените хора. Затова са толкова популярни.
Резултатите от изследването потвърждава и Доменико Долче. "Актьорите прекалено много се отдалечиха от простолюдието. Спортистите все още изглеждат истински", казва той.
***
Текст под снимка
Феновете не пазаруваха толкова, колкото очакваха търговците
неделя, 22 юни 2008 03:30:06

Няма коментари: