Дневник - 32 стр.
Мадона стана лице и на Louis Vuitton
Марк Джейкъбс, световноизвестният дизайнер и креативен директор на Louis Vuitton, обяви, че новата рекламна кампания за сезона пролет-лято 2009 на луксозната марка с Мадона е създадена благодарение на новия език на бизнеса - SMS. Пред Women’s Wear Daily той разказва, че решението да покани Мадона за пролетно-лятната кампания на LV догодина било взето веднага след шоуто й в Париж. „Бях развълнуван, направо поразен от изпълнението й.“ Още на следващата сутрин й изпратил съобщение по телефона с покана. Пет минути по-късно получил отговор: „ С удоволствие.“ В резултат на това кратко електронно общуване на бял свят идват фотографиите, които ще се появят по рекламните страници на списанията от февруари догодина. На тях кралицата на попа се намира в опушено френско бистро, което не е изненада -известна е слабостта на Джейкъбс към всичко, свързано с Франция и особено с Париж. Според дизайнера най-ценното на тази сесия е, че в нея не става дума толкова за рекламни изображения, колкото за фотографски портрети.
Снимките на сесията са били един ден, като работата не е минала необезпокоявана от папараци. Фотограф е Стивън Майзел и това е първата кампания на луксозната марка от шест години насам, в която отсъстват фотографите Мърт Алас и Маркус Пигот. „Тя е еднакво убедителна и като поп икона, и като жена. Нейна беше идеята за мрежестите чорапи и вдигнатия крак на стола. Това, което винаги ме е изумявало, е нейната нестихваща енергия“, обяснява Джейкъбс.
понеделник, 8 декември
понеделник, 8 декември 2008 г.
Мадона стана лице и на Louis Vuitton
в понеделник, декември 08, 2008
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар