- 90% от рекламния бюджет на ДАТ отива в Русия
в. Монитор
Лина ПАНДЕЛИЕВА
Около 90% от рекламния бюджет на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) отива за представяне на страната ни като дестинация за четири сезона именно в Русия. Това заяви председателят на ДАТ Анелия Крушкова по време на изложението Интурмаркет, което се провежда в Москва. Българският щанд е разположен на 500 кв.м. На същото изложение участват 1100 изложители от 65 страни и от 81 руски региона. Това туристическо събитие се случва само дни преди най-голямото руско изложение МИТТ, където страната ни традиционно участва. Крушкова поясни, че в Русия вече се излъчват 5 телевизионни клипа за България - за културно-историческото наследство, за балнео и СПА туризъм, за селски, еко, младежки, морски туризъм. Това става по време на първото голямо московско туристическо изложение С финансиране от еврофондовете тази рекламна кампания ще обхване и печатни издания и билбордове. Една от най-вълнуващите руснаците теми е тази за визовия режим. Добрата новина е, че от 1 април руските граждани ще могат да вадят не само едногодишни, но и дву и петгодишни визи. Собствениците на имоти в страната ни получават многократни визи с предимство, като от тях могат да се ползват членове на семействата им и лични приятели. През летния сезон в консулството ни в Москва ще бъдат командировани допълнително служители, а работното време ще бъде удължено. България е на 16-а позиция в класацията на предпочитаните дестинации от руските туристи. Начело са Турция, Египет и Финландия. През миналата година 250 хил. руснаци са почивали по българските курорти. стр. 16
понеделник, 17 март 2008 г.
90% от рекламния бюджет на ДАТ отива в Русия
Етикети: в. Монитор
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар