"Розовите" продукти и услуги са новият хит на пазара
дата : 19 март 2008 г. 15:31 ч.
Дамите се превръщат в меганишата на потребителското общество на новия век и в основна група за маркетинговите специалисти и стратегии. Доказано е, че в САЩ нежният пол, който съставлява 50% от населението, взема решението за 80% от покупките в семейството.
Според компанията "Ей Ти Киърни" жените купуват 60% от всички автомобили и притежават 40% от всички акции в страната. Това е причината все повече и повече компании да изживяват по нов начин "страстта по жените" и да предлагат услуги и продукти ексклузивно за дами.
Последният хит в сферата на "нежните" стоки е водката "Дамская", създадена от руснака Игор Володин. Той рекламира напитката като най-подходяща за финал на една добра фитнес тренировка, и то задължително в компанията на салата.
Питието се предлага като най-подходящо за пробивните и модерни жени, каквито в Русия наистина не липсват. И вкусът е различен - на лайм, ванилия, бадем. "В Москва вече има таксита специално за жени и цигари за дами, защо да няма и водка?", коментира Володин пред Ройтерс.
По принцип слабоалкохолните напитки като ликьорите се смятат за "женски" питиета. Новото в света на маркетинга са опитите на компаниите да привлекат женската аудитория към традиционно мъжки напитки като бирата например. Като почти безалкохолното пиво "Карми", произведено в Полша, което се рекламира специално за дами.
Бирата има три различни вкуса на кафе, ананас с пина колада, и гуава с мента.
В Холандия и Белгия три от основните играчи на пазара на пиво миналата година промотираха бира розе, насочена към нежната половина от човечеството. "Викзе розе" и "Гулпенер розе" са нискоалкохолни бири с плодов вкус и различни цветове.
По-закачливо настроените дами може би ще се заинтересуват от шведската напитка "Нексите", съдържаща пет любовни билки: дамяна, женшен, гуарана, чай мате и китайски лимоник. В нея има също и малко кофеин. "Любовната течност" повишавала женското либидо и издръжливостта, твърдят специалистите.
Такситата специално за жени се радват на голямо търсене в руската столица. Компанията "Пинк такси" е създадена през август 2006 г., като започва с два автомобила. Сега тя притежава 20 автомобила с 27 шофьори. Таксита само за жени има и в Дубай, където те дебютираха през 2007-а.
Идеята е на "Дубай роуд" и "Трафик отротити", които обучиха 100 жени шофьори и имат 50 автомобила. Целта е да се осигури безопасно придвижване на жени и деца.
Идеята се посреща добре и във Великобритания, където автомобилите под наем на "Пинк лейдис" се забелязват отдалеч. Боядисаните в розово отвън и отвътре "Рено Кангу" обслужват само жени и деца. Заявка за колите се дава по телефона и при пристигането на колата на адреса се изпраща SMS до клиентките, за да не се налага да чакат навън.
Жените шофьори преминават курс по самозащита. При пристигане с клиентките на посочения адрес изчакват, за да се уверят, че те са се прибрали. Всичките автомобили са снабдени със сателитна навигация и GPRS чип за проследяване, както и с паник бутон.
В края на 2007 г. такива таксита се появиха и в Турция. Всички автомобили са BMW 3-а серия и носят името "Пудракар". Те са снабдени с аксесоари за гримиране, iPod, 7-инчов LCD дисплей, DVD плеър и, разбира се, жена шофьор.
Автомобили, които трябва да въздействат върху женската аудитория, се произвеждат отдавна. Но автомобил, създаден само от жени и само за жени, вече е нещо различно. Това е идеята зад "Волво YCC". Засега обаче тази кола е само прототип.
Затова пък има мотоциклети, създадени специално за дами, които се продават доста успешно. Това са "Стрийт даймънд моторсайкълс", които са създадени, за да угодят на дамите. Мотоциклетите не са прекалено тежки, нито прекалено широки, а на височина отговарят на средния женски ръст. Цветът им обаче не е само розов.
Със създаването на автосервиз, който се обслужва само от жени пада и един от последните бастиони на мъжкото царство. Такива автосервизи функционират в Детройт и Залцбург. И според пробвалите техните услуги се справят доста добре.
За дамите, които не могат да шофират, в Мексико има специални автобуси. Създаването на линии само за жени има за цел да намали сексуалните посегателства срещу представителки на нежния пол. "Забранените за мъже" автобуси се движат в пиковите часове на интервали от 20-30 минути. Япония, Тайван и Египет отиват още по-напред, като пускат метро само за нежната половинка на човечеството.
В Токио има и магазин, в който достъп имат само дамите. Мястото се казва "Хепилай" и се рекламира като място, създадено от жени за жени. Основният асортимент са различни козметики и хранителни добавки. Всички служители са жени освен тези, които работят през нощта.
Ако достъпът на ограничен брой хора до определени ексклузивни места е това, което всички искат да имат, то в Италия са ударили джакпота. "Ла Спаджия ин роса" е плаж само за жени и обслужван от жени. Там на почит са услуги като фризьор, гримьор, фитнес и нискокалорийно меню в ресторанта.
дата : 19 март 2008 г. 15:31 ч.
Дамите се превръщат в меганишата на потребителското общество на новия век и в основна група за маркетинговите специалисти и стратегии. Доказано е, че в САЩ нежният пол, който съставлява 50% от населението, взема решението за 80% от покупките в семейството.
Според компанията "Ей Ти Киърни" жените купуват 60% от всички автомобили и притежават 40% от всички акции в страната. Това е причината все повече и повече компании да изживяват по нов начин "страстта по жените" и да предлагат услуги и продукти ексклузивно за дами.
Последният хит в сферата на "нежните" стоки е водката "Дамская", създадена от руснака Игор Володин. Той рекламира напитката като най-подходяща за финал на една добра фитнес тренировка, и то задължително в компанията на салата.
Питието се предлага като най-подходящо за пробивните и модерни жени, каквито в Русия наистина не липсват. И вкусът е различен - на лайм, ванилия, бадем. "В Москва вече има таксита специално за жени и цигари за дами, защо да няма и водка?", коментира Володин пред Ройтерс.
По принцип слабоалкохолните напитки като ликьорите се смятат за "женски" питиета. Новото в света на маркетинга са опитите на компаниите да привлекат женската аудитория към традиционно мъжки напитки като бирата например. Като почти безалкохолното пиво "Карми", произведено в Полша, което се рекламира специално за дами.
Бирата има три различни вкуса на кафе, ананас с пина колада, и гуава с мента.
В Холандия и Белгия три от основните играчи на пазара на пиво миналата година промотираха бира розе, насочена към нежната половина от човечеството. "Викзе розе" и "Гулпенер розе" са нискоалкохолни бири с плодов вкус и различни цветове.
По-закачливо настроените дами може би ще се заинтересуват от шведската напитка "Нексите", съдържаща пет любовни билки: дамяна, женшен, гуарана, чай мате и китайски лимоник. В нея има също и малко кофеин. "Любовната течност" повишавала женското либидо и издръжливостта, твърдят специалистите.
Такситата специално за жени се радват на голямо търсене в руската столица. Компанията "Пинк такси" е създадена през август 2006 г., като започва с два автомобила. Сега тя притежава 20 автомобила с 27 шофьори. Таксита само за жени има и в Дубай, където те дебютираха през 2007-а.
Идеята е на "Дубай роуд" и "Трафик отротити", които обучиха 100 жени шофьори и имат 50 автомобила. Целта е да се осигури безопасно придвижване на жени и деца.
Идеята се посреща добре и във Великобритания, където автомобилите под наем на "Пинк лейдис" се забелязват отдалеч. Боядисаните в розово отвън и отвътре "Рено Кангу" обслужват само жени и деца. Заявка за колите се дава по телефона и при пристигането на колата на адреса се изпраща SMS до клиентките, за да не се налага да чакат навън.
Жените шофьори преминават курс по самозащита. При пристигане с клиентките на посочения адрес изчакват, за да се уверят, че те са се прибрали. Всичките автомобили са снабдени със сателитна навигация и GPRS чип за проследяване, както и с паник бутон.
В края на 2007 г. такива таксита се появиха и в Турция. Всички автомобили са BMW 3-а серия и носят името "Пудракар". Те са снабдени с аксесоари за гримиране, iPod, 7-инчов LCD дисплей, DVD плеър и, разбира се, жена шофьор.
Автомобили, които трябва да въздействат върху женската аудитория, се произвеждат отдавна. Но автомобил, създаден само от жени и само за жени, вече е нещо различно. Това е идеята зад "Волво YCC". Засега обаче тази кола е само прототип.
Затова пък има мотоциклети, създадени специално за дами, които се продават доста успешно. Това са "Стрийт даймънд моторсайкълс", които са създадени, за да угодят на дамите. Мотоциклетите не са прекалено тежки, нито прекалено широки, а на височина отговарят на средния женски ръст. Цветът им обаче не е само розов.
Със създаването на автосервиз, който се обслужва само от жени пада и един от последните бастиони на мъжкото царство. Такива автосервизи функционират в Детройт и Залцбург. И според пробвалите техните услуги се справят доста добре.
За дамите, които не могат да шофират, в Мексико има специални автобуси. Създаването на линии само за жени има за цел да намали сексуалните посегателства срещу представителки на нежния пол. "Забранените за мъже" автобуси се движат в пиковите часове на интервали от 20-30 минути. Япония, Тайван и Египет отиват още по-напред, като пускат метро само за нежната половинка на човечеството.
В Токио има и магазин, в който достъп имат само дамите. Мястото се казва "Хепилай" и се рекламира като място, създадено от жени за жени. Основният асортимент са различни козметики и хранителни добавки. Всички служители са жени освен тези, които работят през нощта.
Ако достъпът на ограничен брой хора до определени ексклузивни места е това, което всички искат да имат, то в Италия са ударили джакпота. "Ла Спаджия ин роса" е плаж само за жени и обслужван от жени. Там на почит са услуги като фризьор, гримьор, фитнес и нискокалорийно меню в ресторанта.
Няма коментари:
Публикуване на коментар