събота, 22 март 2008 г.

Режисьор на култови филми засне новия клип на "Шуменско"

Режисьор на култови филми засне новия клип на "Шуменско"
в. Топ новини

Култовият режисьор на холивудски продукции и рекламни клипове Дейвид Уин-Джоунс и най-известният стилист на реклами на напитки в Европа Адриан Йендрос създадоха заедно новия рекламен клип на "Шуменско". Видеото, което представя новата 0.5-литрова ретро бутилка, се завърта в национален ефир от днес. Дейвид "Уин-Джоунс е един от безспорните авторитети в тази област като през последните десет години участва в подготовката и създаването на рекламните кампании на най-големите производители на напитки и храни в света, сред които и "Карлсберг". Кариерата му започва на снимачната площадка на филма "2001: Космическа одисея" на Стенли Кубрик, когато е едва на 16 години. По-късно Джоунс доказва режисьорските си умения по време на заснемането на фипмите "Супермен II" и "Италианска афера" с Майкъл Кейн.
У нас големият режисьор прави своя професионален дебют с работата си по новия клип на "Шуменско". 30-секундното видео е уникално заради начина на заснемане. За кадрите, показващи разливащото се пиво, е използвана специална камера, позволяваща заснемането на до 2000 кадъра в секунда. Работата с такава техника, обаче е свързана и с някои сериозни неудобства - нуждае се от специално и изключително мощно осветление, което развива твърде висока температура. Това налага ползването на специално облекло, предпазващо от изгаряния. Сесията по заснемането е продължила над 18 часа.
Стайлингът е дело на най-известният стилист на реклами на напитки в Европа Адриан Йендрос, който има 22 години опит в консултирането на телевизионни реклами. България е 42-та страна, в която работи. След края на снимките Адриан Йендрос е заявил, че е изключително доволен от резултата и се надява красивите продуктови кадри да впечатлят българската публика. Режисьорът е бил заинтригуван и от тънкия "английски хумор" в текста на рекламата. Освен с Уин-Джоунс, Йендрос си е партнирал със световноизвестни режисьори като Ридли Скот, Алън Паркър, Вим Вендерс и Крие Палмър. "Горди сме, че "Карлсберг България" успя да привлече такива световни имена, защото противно на очакванията снимането на реклама с фокус върху самата .бира е едно от най-големите предизвикателства. Зад рекламния клип обаче стоят и много български професионалисти - екипът на рекламна агенция "Noble Graphics", чието дело е цялостната концепция. Благодарение на обединените ни усилия зрителите ще успеят буквално "да преживеят" емоцията на току-що отворената бутилка „Шуменско", заяви Милена Вълчева, бранд мениджър на „Шуменско".
Акцентът в лентата е върху новата 0.5-литрова бутилка на „Шуменско", която носи отличителните елементи на пивоварната и символите на 126-годишна традиция. Релефният дизайн и формата на опаковката са създадени от агенция "Budinovabrand". Нейно дело е и юбилейната бутипка на „Шуменско". която миналата година бе отличена на фестивала на рекламните агенции за най-добър продуктов дизайн.
21.03.2008
стр. 2, 4

Няма коментари: