сряда, 19 март 2008 г.

Кампания търси мъжа, който е на изчезване


Кампания търси мъжа, който е на изчезване


дата : 19 март 2008 г. 12:13 ч.


Стартира една новаторска кампания фокусирана върху мъжете. "All about him" или накратко - A-A-H! е съвместна артинициатива на Гьоте институт България и вестник "39 Грама" в защита правата на мъжа и изследване на мъжката душа и психология във времена на преход и размиване на конкретните граници на пола.
Концепцията на проекта е следствие на основната тема - "gender" в културната програма на Гьоте институт за Югоизточна Европа за 2008-ма темата за пола и личностните идентификации свързани със сексуалността. Всички държави от Югоизточна Европа и Балканите развиват свой специфичен подход по темата. В България Гьоте институт развива и реализира проекта A-A-H!
"All About Him" е кампания за съвременното положение на силния пол, която ще покаже истината такава, каквато е. Проектът има за цел да разкрие един по-задълбочен поглед върху мъжа и мъжкото начало, върху психологията на мъжа и чисто мъжкото присъствие /или отсъствие/.
A-A-H! търси мъжа, който е на изчезване, мъжа на златната среда, в разцвета на силите си - стабилен, чаровен, с вътрешна сила и характер. Инициаторите на проекта смятат, че дебатът за мъжа и неговите права като съвременен мъж, както и присъствието му в изкуството в публичното пространство, е една тема, която тепърва ще търпи развитие в модерната епоха.
Крайният резултат от проекта е инсталирането на 10 билборда в публичното пространство на София-център през есента на 2008 г. "10-те Най" е крайната селекция на международно жури за визуалните решения по темата, които ще бъдат изложени като една своеобразна изложба.
Билборд екпозицията ще е предшествана от изложба на открито, представяща широката селекция от постъпилите визуални предложения, както създаването на каталог към нея.
Планира се през 2009 г. изложбата, каталогът и 10-те билборда, да се представят в страните, които имат свои участници в проекта и с които са установени партньорски отношения. През 2009 г. се очаква проектът да бъде представен в Германия, Сърбия, Турция и Гърция.

Няма коментари: