неделя, 16 март 2008 г.

Потребителите, които се чувстват измамени, не се запознават с правата си

Потребителите, които се чувстват измамени, не се запознават с правата си

дата : 16 март 2008 г. 18:13 ч.
Според Лазаров по-голяма част от купувачите знаят, че търговецът е длъжен да им предостави информация преди да закупят стоката
Според Лазаров по-голяма част от купувачите знаят, че търговецът е длъжен да им предостави информация преди да закупят стоката






"Потребителите, които се чувстват измамени, често не се запознават с правата си при закупуване на стоките".

Това каза Дамян Лазаров, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), пред журналисти при откриването на изложба с опасни стоки, предава агенция Фокус.

Според Лазаров по-голяма част от купувачите знаят, че търговецът е длъжен да им предостави информация преди да закупят стоката, но въпреки това не се възползват от нея.

Така често търговците не знаят каква е потребността на купувачите и от какво точно се нуждаят и тогава възникват проблемите, в които купувачът се чувства излъган.

Затова, според Лазаров, потребителите трябва още при закупуването на желаната от тях стока да се поинтересуват от продавача както за общата, така и за и конкретната информация относно предназначението на продукта.

Той посочи също, че очаква след откриването на Европейския потребителски център всяко нещо, направено от държавата, да бъде експлоатирано от потребителите с по-голяма сила и хъс и също така потребителите да се запознаят с правата си по-обстойно.

Няма коментари: