Потребителите, които се чувстват измамени, не се запознават с правата си
Според Лазаров по-голяма част от купувачите знаят, че търговецът е длъжен да им предостави информация преди да закупят стоката |
"Потребителите, които се чувстват измамени, често не се запознават с правата си при закупуване на стоките". Това каза Дамян Лазаров, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), пред журналисти при откриването на изложба с опасни стоки, предава агенция Фокус. Според Лазаров по-голяма част от купувачите знаят, че търговецът е длъжен да им предостави информация преди да закупят стоката, но въпреки това не се възползват от нея. Така често търговците не знаят каква е потребността на купувачите и от какво точно се нуждаят и тогава възникват проблемите, в които купувачът се чувства излъган. Затова, според Лазаров, потребителите трябва още при закупуването на желаната от тях стока да се поинтересуват от продавача както за общата, така и за и конкретната информация относно предназначението на продукта. Той посочи също, че очаква след откриването на Европейския потребителски център всяко нещо, направено от държавата, да бъде експлоатирано от потребителите с по-голяма сила и хъс и също така потребителите да се запознаят с правата си по-обстойно. |
Няма коментари:
Публикуване на коментар