сряда, 9 април 2008 г.

100% ръст на рекламата в интернет

100% ръст на рекламата в интернет
в. Стандарт
Мартин ИВАНОВ

До 100% ръст на рекламата в интернет очакват от WebGround за 2008 г. Това заяви Евгени Блажев при представянето на новата система АdOcean. Благодарение на нея от компанията се надяват да се повиши ефективността на рекламните кампании в мрежата. Проучване на Gemios показва, че за февруари българинът е отделял по 3 часа за сърфиране в интернет месечно. За сравнение, поляците са отделяли по 38 часа. Разликата идва оттам, че у нас проучването не е обхванало онези от потребителите, които влизат в мрежата, за да проверяват пощата си или да ползват чат. Проникването на интернет на нашия пазар за реклами е около 35%. Делът на рекламата в интернет в страни като САЩ и Дания например е между 70 и 90%. стр. 10

Няма коментари: