сряда, 9 април 2008 г.

Siemens.com оглавява индекса на Financial Times за корпоративен уеб сайт

Siemens.com оглавява индекса на Financial Times за корпоративен уеб сайт
money.bg

За втора поредна година корпоративният уеб сайт на Сименс (siemens.com) е обявен за най-добър в глобален план според индекса Боуен Крагс на авторитетното финансово издание Файнаншъл таймс. Според специалисти Сименс продължава да се отличава, не само защото има силно присъствие в уеб пространството, но и защото обръща внимание в детайлите. Ясно е, че при създаването на корпоративния си сайт, компанията не се опита единствено да направи същото като останалите компании, но по-добро, а разгледа всеки проблем по отделно и намери решение за всеки един от тях, коментират създателите на индекса. Миналата година Сименс добави мултимедийни елементи в корпоративния си сайт и промени визията му като част от имиджовата си кампания "Отговорите на Сименс", с цел да се обърне отново с централно послание към международната общественост. Кампанията се отнася за трите сектора на дейност на корпорацията - индустрия, енергетика и здравеопазване. Тя цели да представи компетентността на Сименс, доказана през последните 160 години, да предлага ефективни решения на глобалните предизвикателства в тези сектори. Индексът Боуен Крагс (FT Bowen Craggs) на Файненшъл Таймс класира корпоративните сайтове на 75 от най-големите интернационални компании от списъка Топ 500 на изданието. Британската уеб консултантска компания Боуен Крагс е създала индекса, сравнявайки начина, по който най-големите компании по света използват корпоративните си сайтове, за да обслужват интересите на клиентите, медиите, инвеститорите, бъдещите служители и обществото като цяло. 08.04.2008

Няма коментари: