събота, 12 април 2008 г.

Списание NET вече и у нас

Списание .NET вече и у нас
в. Поглед

Първият брой на популярното английско списание за компютри - net, вече е на българския пазар. Актуална SE0 тематика, ексклузивни интервюта и анализи на експерти са основните теми в уебизданието. Списанието е само с 112 страници, но те ще са придружени от мултимедиен диск с едночасов видеопроект, шрифтове, продукти, снимки и части от образователните материали, представени в изданието. „Дебютният за България брой е под номер 174, за да последва номерацията на оригиналното издание", допълни главната редакторка.
12-18.04.2008
стр. 15

2 коментара:

Michel каза...

Хм, списанието е 112 страници, а не 12, LOL (все пак съм го държал в ръцете си) ;-)

И се казва .net (dot net), а не само "net" - точката е важна част от заглавието! ;-)

Biser каза...

Веднага се поправям. :)
Просто бързината на събиране и публикуване на инфо води до досадни грешки понякога. Признавам, че не винаги ми остава време да редактирам. Не че това ме извинява...
Иначе списанието е страхотно ! И аз го държах в ръцете си и даже ще напиша нещичко на другия блог, ако ми остане малко време... :)