сряда, 9 април 2008 г.

Българите прекарват по 3.5 часа месечно в интернет

Българите прекарват по 3.5 часа месечно в интернет
в. Дневник
Албена БОРИСОВА

Средно по три и половина часа месечно прекарват българите в интернет, показва проучване на “Гемиус”. Изследването е направено през февруари и обхваща 60% от потребителите в страната. Това включва и хора, които влизат в мрежата единствено за да получат съобщение или поща, обясниха от екипа на метричната система. Развитието на пазара в първите месеци на годината оправдава очакванията, че ръстът на интернет рекламата през 2008 г. ще е 100%, обяви изпълнител ният директор на WebGround Евгени Блажев. Компанията представи нова система за управление на интернет реклама, която ще бъде прилагана във всичките й сайтове. Медията развива Actualno. com, Expert.bg, Yellow.bg, Club.bg, Sound.bg и други специализирани сайтове и според нейния директор се нарежда сред първите 5 най-големи интернет медии в България. “В момента обаче рекламите в мрежата са със скучен криейтив, елементарни банери и опростени решения”, смята Блажев. Затова компанията му въвежда полската система AdOcean, която предлага нови възможности на рекламодателите да оптимизират кампаниите си в интернет и да постигнат по-добра ефективност. Освен в Полша продуктът се прилага успешно в Дания, Латвия, Словения, Чехия, Естония, Румъния, Словакия, Литва, Унгария, Русия, Хърватия и Украйна. Новата система дава възможност за използването на нестандартни банери, които могат да бъдат пригаждани към всяка различна рекламна концепция. AdOcean освен това има инструменти за по-прецизно таргетиране на потребителите и оценка на кампаниите. Достоверността на резултатите от кампанията е гарантирана, защото данните няма да се съхраняват от WebGround, а от екипа на AdOcean, обясни Блажев.
***
AdOcean прави нестандартни кампании За всяка заявка може да бъде определен конкретен интервал на излъчване. Освен това всяка кампания може да бъде програмирана така, че да бъде показвана на даден потребител определен брой пъти в рамките на периода на активност. Системата позволява при наличието на няколко различни банера в една кампания излъчването им да се програмира в определена последователност. Има и т.нар. функция BestPerforming (най-добро представяне), с която по-често се излъчват банерите, които да постигнали най-добри резултати за определен период от време. стр. II

Няма коментари: