Как да привлечем виртуални клиенти
в. Класа
1. Видео- и мултимедията имат огромно Влияние. Сайтьт на Siemens залага изключително много на тях и ги налага, като Всеки месец те се променят и са добър начин компанията да покаже техническите си Възможности.
2. Мултимедията прави Виртуалното пространство много по-забавно. На интернет страницата на Chevron например потребителите могат Виртуално да участват в специалната игра Energyville, където един имажинерен град трябва да се захрани с електроенергия.
3. Влоговете са удобен начин за обратна Връзка с потенциални клиенти. Те са най-често употребявана техника от IT компаниите, особено в секцията им за кариери.
4. Потребителят е консервативен и когато свикне с определен сайт, той използва само него. Въпреки че най-Високо класираните уеб- страници построиха огромни платформи, те не изоставят и първоначалните си проекти. Semens добави лъскав нов сайт, но не забрави й за рационалния си уебадрес
5. Пълната промяна не Винаги е положителна. Горчив опит имаха General Electric които изцяло реновираха сайта си, който стана още по-труден за разгадаване. Това се дължеше на навигационната система, която беше лансирана без достатъчно внимание относно детайлите.
6. Не следете своите потребители. Някои компании, като AIG, се опитват да разгадаят откъде са основните потребители на техния сайт, проследявайки ги no IP адресите им. Най-добре е компанията да има една международна страница, която всички да оценяват и да се пренасочват към сайтовете в отделните страни. стр. 25
вторник, 8 април 2008 г.
Как да привлечем виртуални клиенти
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар