З в 1
сп. Менъджър - Днесcafe
Цветелина ПЕТРОВА
ДАЛИ РЕКЛАМАТА НАИСТИНА продава? Дали изгражда добър имидж на бранда? Дали успява да улучи точните потребители? А може би преди всичко клиентът трябва да улучи точната рекламна агенция. Тогава всичко се получава. Тази история на успеха спокойно може да бъде озаглавена "3 в 1". Защото тя е успешна за продукта, за Nestle Bulgaria и за McCann Erickson Sofia.
"3 в 1" отдавна вече не е само кафе с мляко и захар. "3 в 1" е "Неочаквано добра комбинация", суперхит на "Ъпсурт" и най-успешният продукт на българския пазар за последните три години.
През 2004 г., когато се появи в България, разтворимото кафе джобен формат просто нямаше аналог. И Nestle Bulgaria заедно с рекламна агенция McCann Erickson Sofia оп-
ределено знаеха как да използват това. Как се роди тази "Неочаквано добра комбинация"? Вероятно най-подходящият човек, за да отговори на този въпрос, е Иван Киров, криейтив директор на McCann Erickson Sofia: "Беше някак логично. Разполагахме с добра комбинация, оставаше само да я направим любопитна и енергична". И това се случи. Ето как.
2004 г. Началото. Билбордове с акцент върху продукта. Екип: криейтив директор - Иван Киров, арт директор -Ясен Григоров, копирайтър - Стоил Атанасов, връзка с клиента - Ивалина Стойкова, фотограф - Дилян Марков.
NESCAFE® 3inl е в удобна опаковка и може да се носи навсякъде - закачено с халка на колана на дънките или на връзката за телефона. Размерът определено има значение.
Външната реклама е подкрепена от клип, заснет в Унгария и адаптиран за българската промоция от McCann Erickson. И в клипа, и в outdoor рекламата ясно се очертава потребителската група на продукта - активни и динамични млади хора, живеещи на бързи обороти.
2005 г. За китайците това е "Годината на Петела". Но за всички млади хора в България това определено е Годината на "Ъпсурт". Ицо Хазарта и компания заедно с Галя от "Каризма" и Милен Цветков се включват в рекламната кампания на хитовата кафе напитка и я възпяват в култовото парче "3 в 1 - Неочаквано добра комбинация". Едновременно с това хип-хоп звездите записват радиоклип за "3 в 1" и стават част от поредната outdoor кампания на бранда.
McCann Erickson стартират и втора линия на външна реклама с неизвестни момчета и момичета, които съчетават различни амплоа.
Екип: криейтив директор - Иван Киров, арт директор -Ясен Григоров, копирайтър - Стоил Атанасов, връзка с клиента - Ивалина Стойкова, фотограф - Дилян Марков.
В края на лятото аржентинският режисьор Бруно Зампарди снима първия български клип на NESCAFE® 3inl на плажа в Синеморец. Кафето с мляко и захар вече е станало част от ежедневието на цяло поколение.
2006 г. Идва времето, когато трябва да бъдат включени в кампаниите и новите комуникационни канали. На стелажите на free cards в актуалните градски заведения се появяват забавни триръки хора. Картичките са като пъзели и определено привличат вниманието на посетителите.
Екип: криейтив директор - Иван Киров, арт директор -Ясен Григоров, копирайтър - Стоил Атанасов, връзка с клиента - Ивалина Стойкова, фотограф - Темелко Темелков.
В края на годината арт директорът на McCann Erickson Ясен Григоров застава на снимачната площадка и режисира последния клип на NESCAFE® 3inl, известен под името WS Teleshop.
Спотът съвсем заслужено набира популярност и освен по телевизионните канали може да бъде видян в рекламните блокове в киносалоните, във видеопортала www.vbox7.com.
стр. 20 – 21, 22
неделя, 6 април 2008 г.
З в 1
Етикети: сп. Мениджър
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар