Труд - 10 стр.
Спират заблуждаващи реклами на телефони и гел срещу рак
Комисията за защита на потребителите (КЗП) спря заблуждаваща реклама на продукт срещу рака на шийката на матката. Според КЗП заблудата се състои в неустановения статут на гела. В свое писмо Министерството на здравеопазването е информирало комисията, че мазилото се разпространява неправомерно като козметично. То не било разрешено за употреба като лекарство. Със заповед на председателя на комисията Дамян Лазаров е спряна и заблуждаваща реклама, която обявява безплатни разговори през почивните дни между абонатите на БТК и Vivatel. Рекламата е излъчвана в националните телевизии. В нея присъства твърдение, че разговорите между двата оператора са напълно безплатни в събота и неделя за всички. Оказва се, че при обаждане абонатите на БТК, които са без таксуване по време, плащат един импулс с цена съгласно абонаментния им план и освен това безплатните минути са ограничени до 600. Тези условия стават ясни от течащия на екрана текст и ограничават ползването на промоцията. Това означава, че тя не се отнася за абсолютно всички, посочват от КЗП. Експертите са на мнение, че рекламата може да подведе лицата, до които е адресирана.
сряда, 10 септември 2008 03:56:20
четвъртък, 11 септември 2008 г.
Спират заблуждаващи реклами на телефони и гел срещу рак
в четвъртък, септември 11, 2008
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар