понеделник, 8 септември 2008 г.

Реклама не става само с пари, а и с акъл

Монитор - 10 стр.
Реклама не става само с пари, а и с акъл



Азис - една от емблемите на България пред света.
С близо 4 милиона лева ще олекне държавната хазна с цел България да популяризира 100-годишния юбилей от обявяването на Независимостта й. Похвално е, че правителството най-после е решило да измие и лъсне доста очернения имидж на страната ни. За близо 20-те години демокрация и приблизително половин век социалистическо общество преди това държавицата ни се прочу основно с "българския чадър", опита за убийство на папата, сръчните джебчийки, перфектните фалшификатори на всякаква валута, находчивите хакери, опразващи сметките на богатите европейци и американци, повсеместната корупция и "присвояването" на еврофондовета. В другото блюдо на везната се нареждат поувяхналата слава на киселото мляко и непреходната красота на българката. По средата някъде се мъдри "исполинът" Христо Стоичков - с безспорния си футболен талант и много съмнителните интелект и възпитание.
Очевидно е, че Отечеството има крещяща нужда от позитивна реклама отвъд пределите си. Буди недоумение обаче Соломоновското решение на кабинета с половината от 4-те милиона да бъдат "нахранени" българските медии.
Няма ли да е по-добре все пак всичките пари да се инвестират в чуждите издания, особено по-авторитетните, за да постигнем максимален ефект. Или ако перефразираме една известна реклама - то не става само с пари, а и с акъл. (Е. М.)

събота, 6 септември 2008 02:47:50

Няма коментари: