Монитор - 18 стр.
Светила в рекламата на MediaMixx '09
Някои от най-големите световни имена в областта на медиите, рекламата, маркетинга и комуникациите са заявили участие в Mediamixx Конгрес'09. Събитията са традиционно в курорта Албена и ще се проведат от 3 до 6 юни. Джонатан Макдо-налд - шефът на Ogilvy One Worldwide, който ще презентира темата "Мобилният свят", е сред специалните гости. Председателят на Garcia Media Group Марио Гарсия ще представи "Новият свят - от Маями през Индия към Изтока". Експерти като Керстин Трикалитис (изпълнителен директор Out There Media), Альоша Раксан-дич (управляващ директор Pristup Skupina), Андреас Рудаш (изпълнителен директор RTL Group), Харалд Рийнер (главен маркетинг директор Vienna Insurance Group) и много други ще дебатират по най-актуалните теми в сферата на медиите и рекламата. Сред акцентите са "Медийна криза ли е световната финансова криза?", "Как да правим успешен бизнес в и чрез медии?", "Бъдещето на печатните медии" и т.н.
"Всички ние можем да научим много от темата Show me the money ("Покажи ми парите" -бел. ред.), която избрахме месеци преди кризата, от експертите и приятелите ни от повече от 12 държави и дебатите по темите за практическите приложения на кросмедийни формати. Конгресът ще бъде сърцето на тазгодишния фестивал, където ще срещнем приятели, експерти в бизнеса, ще се учим и ще се вдъхновим за свежи идеи от най-добрите, както и ще правим реален бизнес. Той наистина е задължителен за всеки, който иска да постигне успех в сферата на маркетинга, медиите и комуникациите", казва Руди Кобза, председател на консултативния съвет на Mediamixx Group.
вторник, 7 април 2009 г.
Етикети: в. Монитор
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар