Дневник - Компании&Финанси - V стр.
„Каменица“ започна шеговита акция „Да спасим мъжa!”
В стремежа си да се разпознава като марката бира, предназначена за истинския мъж, „Каменица“ стартира шеговита акция под надслов „Да спасим мъжа!“. Новата рекламна агенция на компанията - New Moment, New Ideas, разпространи манифест в защита на истинския мъж, който го насърчава да практикува любимите си дейности като гледането на футболни мачове и скарата с приятели.
вторник, 7 април 2009 г.
„Каменица“ започна шеговита акция „Да спасим мъжa!”
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
3 коментара:
чух я по ЗиРок, много яка е рекламата!
Аз съм жена! Рекламата е расистка. Моят съпруг има 5 летни заведения на плажа и след тази реклама няма да продава тази бира.
Аз съм мъж! :)Рекламата е адекватен отговор на женския ционизъм :)Мъжът ти е женчо и ще загуби много клиенти ;)
Публикуване на коментар