петък, 14 март 2008 г.

200 000 хляба рекламират нов сериал no TV2

200 000 хляба рекламират нов сериал no TV2
в. Класа
Християн НЕМСКИ

"Хляб и зрелища" изписа върху 200 000 опаковки хляб "Бонус" най-новата национална телевизия TV2. Медията избра нестандартен начин да рекламира новия исторически сериал "Рим", който тръгна в ефира й на 9 март. Хитовата американска поредица, обрала куп телевизионни награди, се излъчва всяка събота и неделя от 19,00 часа в продължение на 22 епизода. Идеята за кампанията е на рекламна агенция DDB Sofia. Освен върху пъл-нозърнестите хлебчета рекламата има и печатен вариант, който вече може да се види върху няколко български луксозни издания и билборда. Концепцията на DDB Sofia относно промотирането на сериала е слоганът "Хляб и зрелища" да бъде различен в зависимост от това къде е позиционирана рекламната визия. "Слоганът, който използвахме в Playboy, гласеше "Дойдох, видях, по... х!", като препрати и към фразата на Юлий Цезар "Дойдох, видях, победих!". В същото време изпуснатите букви са вид еротично намигване за читателите поради тематичната насоченост на списанието", заяви за "Класа" криейтив директорът на DDB Sofia Йордан Жечев. стр. 25

Няма коментари: