петък, 14 март 2008 г.

Пол Маккартни разказва в реклама защо е вегетарианец

Пол Маккартни разказва в реклама защо е вегетарианец
actualno.com

Пол Маккартни е станал вегетарианец преди години след риболов, става ясно от неговите публични разкрития в реклама на група за защита на животните. Бившият певец от "Бийтълс", който сега е на 65 години, позира на плакат на групата Peta (Pour un traitement йthique des animaux) - в превод - За етично третиране на животните. Той е сниман облечен с черна тениска и мека черна шапка, седнал на табуретка под думите "Аз съм Пол Маккартни и съм вегетарианец". В десния ъгъл на плаката той разказва как е станал такъв. "Преди години, когато бях на риболов и изваждах една бедна риба от водата, изведнъж осъзнах: В момента аз убивам и то за краткото удоволствие, което това ми носи. Беше като някакво прещракване в мен. Като гледах как рибата се задушава, осъзнах, че животът й е също толкова ценен колкото е и моят за мен", споделя Маккартни. Той е вегетарианец от дълги години, също каквато бе и съпругата му Линда, която почина от рак през 1998 г. 13.03.2008

Няма коментари: