петък, 14 март 2008 г.

Си Ен Ен видя българския туризъм като хазарт и пренаселени плажове

Си Ен Ен видя българския туризъм като хазарт и пренаселени плажове
в. Дневник
Зорница МАРКОВА

Рекламната кампания струва 240 хил. евро Един от клиповете, който в продължение на осем седмици ще се излъчва по телевизия Си Ен Ен (CNN), за да рекламира българския туризъм, представя кадри от казина и плажове със стотици чадъри. Рекламното филмче е изготвено от екип на телевизията под контрола и с материалите на Държавната агенция по туризъм. Клипът е част от цялостна рекламна кампания, изготвена от Си Ен Ен и агенцията по туризъм и се провежда за втора година.Кадрите с казината и пренаселените плажове са събрани в кратък 20-секунден видеоколаж. Клипът с хазарта има за цел да представи България под по-различен ъгъл, като наблегне на възможностите за забавление, коментираха от агенцията по туризъм. На въпроса защо клипът има и кадри с пренаселени плажове от агенцията обясниха, че с такива материали са разполагали, а и в България вече нямало свободни плажове. През последните месеци хазартният туризъм по един или друг начин се промотира от различни институции, въпреки че той не фигурира в проекта на стратегията за туризъм, изготвяна в момента. Преди време от финансовото министерство обявиха публично, че България може да стане хазартна дестинация. Сега казината са в рекламния клип. Цялата кампания включва общо два го-секундни клипа и един 40-секунден. Другите два клипа акцентират върху природните и културните богатства, възможностите за целогодишен туризъм. Видеоматериалите ще се излъчват по международния канал общо осем седмици, разделени през месеците март, май, юни и ноември. От тази година кампанията включва и публикуването на електронна брошура и клипове в интернет. Електронната брошура отново е дело на екипа на Си Ен Ен и комбинира кадри и звуци от България. Кратките клипове и електронната брошура са изготвени от екипа на Си Ен Ен. По-дългият клип беше създаден през миналата година от рекламната агенция "Идо стил" след проведен конкурс. Общият бюджет на кампанията е 240 хил. евро, съобщиха от агенцията. Електронната брошура може да бъде видяна на www.sightsandsounds.tv/ bulgaria/. стр. II

Няма коментари: