петък, 28 март 2008 г.

Водещи компании в София се включват в инициативата "Часът на Земята"


Водещи компании в София се включват в инициативата "Часът на Земята"


дата : 27 март 2008 г. 13:58 ч.


Водещи офисни комплекси и компании в София се включват в глобалната инициатива на международната природозащитна организация WWF "Часът на Земята" на 29 март 2008 г.
В рамките на един час - от 20.00 до 21.00 ч. - Business Park Sofia, Bulgaria Center, BalREc, BalPex, Expo 2000, Landmark Center, Porsche Center, "Икономедиа", Нова телевизия, Евромаркет Груп и Colliers International Bulgaria ще изключат осветлението си като послание за необходимостта от незабавни мерки срещу глобалното затопляне.
В София международната консултантска компания Colliers International спомогна за разгласяването на инициативата сред своите партньори и колеги. Офисните комплекси, които ще се включат в световната инициатива, представляват около 30% от офисните площи от клас А в София.
Кампанията получи подкрепата на организаторите на международната конференция BalREc и изложението за недвижими имоти BalPex. Своята подкрепа дадоха Нова телевизия като водеща медия, която активно се ангажира с общественозначими кампании и "Икономедиа" - най-голямата група за бизнес медии в България.
Осветлението, което ще бъде загасено в офисните комплекси, обхваща външно осветление на сградите, осветлението на общи части, надписи и табели.
Инициативата на WWF "Часът на Земята" се проведе за първи път на 31 март миналата година в Сидни, Австралия, когато повече от два милиона души и 2 100 компании изключиха светлините си за час. Много от символите на града като Harbour Bridge и Операта станаха част от инициативата.
Това доведе до едночасово понижаване на електрическата консумация в града с 10.2%, което се равнява на спиране от движение за една година на 48 000 автомобила. Тази година акцията ще "затъмни" 24 града, сред които Чикаго, Монреал, Копенхаген, Тел Авив и Банкок, а над 100 града от цял свят подкрепят събитието.
Кампанията избра изключването на осветлението като една от най-безобидните и лесни стъпки към съхраняването на планетата и част от мерките срещу глобалното затопляне. "Часът на Земята" цели да покаже, че всеки човек може да допринесе за промяна към добро, а когато тези прояви са масови, резултатът е осезателен.
През 2007 г. събитието предизвика огромен интерес, а тази година се превръща в глобална кампания.

Няма коментари: