петък, 28 март 2008 г.

Eтаргет показва по 8 млн. онлайн реклами на ден в България

Eтаргет показва по 8 млн. онлайн реклами на ден в България

дата : 27 март 2008 г. 17:33 ч.


Броят на показваните от "Етаргет България" рекламни линка в интернет достигна 8 млн. на ден и продължава да расте, съобщиха от българския офис на базирана в Чехия онлайн рекламна медийна фирма.
Между 3000 и 6000 са рекламите на клиентите на компанията, появяващи се в българското интернет пространство всяка минута.
"Етаргет", която стартира дейността си на българския пазар през септември 2007 г., предоставя услуги на широк спектър от компании с рекламни бюджети, вариращи от сто до десетки хиляди лева, и се използва както от малки фирми, така и от големи корпоративни рекламодатели от цялата страна.
Рекламните линкове на клиентите на компанията се появяват в над 50 български уебсайта, сред които и Actualno.com, Еxpert.bg и Club.bg.
"Етаргет" препраща посетителите на популярни уеб сайтове към официалните бизнес страници на своите клиенти. С оглед на факта, че този вид реклама е силно подчинен на определена аудитория, "Етаргет" привлича само посетителите със значителен интерес към търговското предложение на рекламодателя без да взима такса за показването на рекламния линк.
"Контекстната PPC (pay-per-click) реклама, предлагана от "Етаргет", намира сериозно приложение в цял свят. В някои западноевропейски държави, разходите за контекстна реклама вече надвишиха бюджетите за радио реклама. Щастливи сме, че тази тенденция се наблюдава и в България", каза Аттила Урбан, мениджър на фирмата за България.
Според него, таргетираната интернет реклама предоставя висока стойност не само на сърфиращите в мрежата, но и на компаниите, търсещи правилната аудитория за продуктите си.
В интернет рекламата PPC e ценови модел, използван от повечето мрежи за реклама, насочена към конкретни целеви групи. Рекламодателят не заплаща за показването на рекламата, а само когато евентуален клиент кликне върху нея и посети сайта на съответната компания.
Всяка реклама, изобразявана на даден уеб сайт, е насочена директно към индивидуалния потребител на този сайт. Системата за контекстна реклама работи с помощта на "паяк" или "робот", който сканира текстовата част на уебсайта, определя неговата тематична насоченост и поставя правилната реклама в близост до текста.

Няма коментари: